Τεχνική Υποστήριξη » Προαγορά Ωρών » Προαγορά 1 ωρας τεχνικής Υποστήρι...
Προαγορά 1 ωρας τεχνικής Υποστήριξης στον χώρο του πελάτη (Remote/Helpdesk/Onsite)
Κατασκευαστής ServicePlus
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές & περιφερειακά όπως ( Εκτυπωτές , routers , οθόνες , UPS κ.α )
Servers
Δικτυακά προϊόντα
Λειτουργικά συστήματα & προγράμματα (MS-Windows , MS-Office, Antivirus )
Έλεγχος καλής λειτουργίας του υπολογιστή με την προϋπόθεση ότι υπάρχει ενεργή σύνδεση internet και ειδικό software remote σύνδεσης.
Εγκατάσταση Εξαρτήματος Η/Υ
Εγκατάσταση Περιφερειακής Συσκευής Η/Υ
Εγκατάσταση Λειτουργικού Συστήματος Αναβάθμιση Desktop Εγκατάσταση Ενσύρματου Δικτύου
Εγκατάσταση Ασύρματου Δικτύου
Εγκατάσταση Internet
Επισκευή Desktop
Αντιμετώπιση ιών
Επιδιόρθωση - Επανεγκατάσταση Λειτουργικού
Εγκατάσταση Software
� Εγκατάσταση μη αυθεντικών και freeware προγραμμάτων.
� Ρυθμίσεις overclocking
� backup, μεταφορά ή ανάκτηση αρχείων & δεδομένων
Η διάρκεια της υπηρεσίας είναι συνολικά 1 ώρα.
Ελάχιστη χρονική χρέωση είναι :
10"/κλήση τηλεφωνική
15"/remote σύνδεση ,
1 ώρα / επίσκεψη τεχνικού στις εγκαταστάσεις του πελάτη.
Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αθροιστικά μέχρι τον συνολικό προαγορασμένο χρόνο.
Η Επίσκεψη του τεχνικού πραγματοποιείται εντός 24 ωρών από την κλήση του πελάτη.
Η Επικοινωνία του τεχνικού (τηλεφωνική / remote ) πραγματοποιείται εντός 4 ωρών από την κλήση του πελάτη.
Οι επισκέψεις / κλήσεις πραγματοποιούνται τις εργάσιμες ημέρες & ώρες , Δευτέρα έως Παρασκευή, 9.00 π.μ. - 17.30 μ.μ.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτετε το κουπόνι με τον μοναδικό κωδικό της αγοράς σας .
Χρησιμοποιήστε αυτό τον κωδικό σε κάθε επαφή σας με την εταιρία μας όταν αναφέρεστε στη αγορά της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Οροι Παροχής Υπηρεσιών